Reklamační řád
Provozovatel: CannaGroup s.r.o
Adresa: Kukučínova 1148/4, 14200, Praha
IČO: 10970975 DIČ: CZ10970975
Tento reklamační řád je platný pro nákup výrobků společnosti CannaGroup s.r.o. v internetovém obchodě www.cannasy.cz. Podmínky blíže definují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele internetového obchodu, kterým je společnost CannaGroup s.r.o. právnická osoba zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, C 351560/MSPH (dále jen ,,prodávající“), a zákazníka (dále jen ,,kupující“).
Odstoupení od smlouvy
V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou zboží samotného, nebo zboží neplní funkci i za předpokladu dodržení návodu k použití, má kupující právo na reklamaci zboží.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku stanovenou Občanským zákoníkem tj. 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě tj. dobu, kdy reklamované zboží bylo podrobováno testům a všech analýz nutných pro akceptování, či zamítnutí reklamace. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem či mechanickým poškozením. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílu) způsobené používáním a na zboží, které má prošlou dobu expirace.
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou zboží, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat odstoupení od smlouvy. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží, nebo pokud se neprokáže opak.
Zboží je možné reklamovat pouze za předpokladu, že:
1) Balení je v původním, nepoškozeném a nerozbaleném obalu
2) Vadou zboží není hmotnostní odchylka, nepřekročí-li více než 10 %.
Shodou s kupní smlouvou se rozumí zejména to, že prodávané zboží je při převzetí kupujícím bez vad, dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované prodávajícím či výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro zboží takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro kterou se zboží obvykle používá.
Postup reklamace
Pokud chce kupující reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě společnosti CannaGroup s.r.o, www.cannasy.cz, doporučujeme oznámit tuto skutečnost neprodleně e-mailem na adresu info@cannasy.cz, či telefonicky. Kupující uvede následující informace, které usnadní identifikaci zásilky a urychlí vyřízení požadavku:
1. jméno kupujícího
2. adresu
3. telefón a e-mail
4. číslo objednávky
Podrobný popis závady nebo nedostatku, popř. popis toho, jak závada (nedostatek) vznikla nebo se projevuje.Číslo bankovního účtu kupujícího pro případ vrácení nákladů spojených s reklamovaným zbožím.
Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu. Zásilky, u nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.
Reklamované zboží kupující zasílá na adresu: Machov 67, 54963, Machov. Reklamované zboží zaslané od zákazníka do společnosti CannaGroup s.r.o. na dobírku, nebude přijaté a bude vrácené zpět adresátovi.
Zboží je vhodné zaslat ve vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před samotným přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů na uplatnění reklamace v nutné výši k bezpečnému doručení (kupující musí doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany kupujícího nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u níž se již dá dovozovat, že z jeho strany šlo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 5 pracovních dnů od přijetí reklamovaného zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající vyrozumí kupujícího o výsledku reklamace e-mailem. Po uplynutí uvedené lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit, a prodávající je povinen zaslat kupujícímu nové zboží nebo vrátit peníze.
anovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to v případě našeho internetového obchodu do třiceti (30) dnů od převzetí zboží bez udání důvodů a jakékoliv sankce. Zboží však nesmí být otevřeno či jakkoliv porušeno.
Právo prodávajícího na odstoupení
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží. Před odstoupením je ale prodávající vždy povinen kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Kupující může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu, a to elektronicky na e-mailovou adresu společnosti info@cannasy.cz, písemně či jiným způsobem, nejpozději však 30. den od převzetí zboží.
Pro snazší vyřízení odstoupení od smlouvy uveďte jméno kupujícího, IČ, adresu, telefon, e-mail, číslo faktury. Při odstoupení doporučujeme v průvodním dopise či e-mailu uvést číslo objednávky, dátum nákupu a přiložit kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, z nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.
Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. V případě odstoupení od smlouvy, dle obchodních podmínek, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů převodem finančních prostředků na účet kupujícího. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění za zboží zaslané kupujícím jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a to vystavením dobropisu - předplacením na další objednávku. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, bere se za to, že dárek je součástí výrobku a dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dne 23.3.2022